söndag, oktober 23, 2011

Söndag

Idag har jag varit så seg och trött men har kunnat ta det ganska lugnt i alla fall. Hoppas jag mår bättre imorgon för då åker Rut och jag upp till Horndal. Vi ser fram emot bastukväll och allt annat roligt man kan hitta på.

Familjen Cederlund kom förbi oss en sväng på eftermiddagen. De är så fina. Rut gillar Lydia som är en stor flicka som går i andra klass. Rut fick den här fina teckningen av henne idag:






















Jag och vackra Susanna.






















Och den här bilden tog Mattias på mig och Martin. Tycker den är så galet mysig och fin. Älskade mannen.






















Och Rut var så rolig när vi läste bok. Vi pratade om vad flickan hade på sig och inte. 

Jag sa "Hon måste ju ta på sig strumpan".

Rut: "Det gör hon inte. Det är bara en bild".

Smart tjej.


Inga kommentarer: