fredag, december 02, 2011

Haha

Fick mig ett gott fniss nu när jag skulle lägga in lite bilder från kameran som jag tagit idag och såg där några bilder som jag inte visste att Rut tagit. Det är så roligt att se vad hon väljer att dokumentera när hon fotar på egen hand.



Fotograf: Rut, 3 år.

Har ju hört om många barn som kläcker ur sig kommentarer till sina föräldrar om hur det ska bli när de är stora och föräldrarna små. Det är så lustigt, vad kommer det ifrån?

Min bror Daniel sa till mamma när han var 4: "När du blir liten och jag blir stor, då ska jag ta hand om dig."

Ikväll när vi satt och fredagsmyste så pratade vi om att man kan gifta sig och få bebisar som växer i magen. Rut sa till mig: "Då kan du bli en liten bebis och komma in i min mage".

Underbara barn!


Rut i tärnklänningen. Vi testade ikväll om den passade i år också och det gjorde den.

Inga kommentarer: