söndag, januari 08, 2012

Jag är jag


Fick den här bilden från min syster. Hon tyckte det var jag.

Haha. Precis så känner jag mig faktiskt också. Så full av glädje och entusiasm och vilja att dela med mig. 

Och jag tror att det är ett friskhetstecken när man känner igen sig själv från när man var en sådär 3-5 år. Då sprudlar verkligen ens personlighet, men längs livet kan så mycket hända.

Men jag känner igen mig själv från när jag var liten och jag känner mig som jag. Tack tack tack!

Vem är du? Ditt 3-5-åriga du?


Den här veckan har Rut sovit över en natt hos sin kompis Julina för första gången. Vi har frågat om hon skulle vilja det några få gånger förut men då har hon sagt nej, men den här gången fick vi ett solklart ja, och hon sov också riktigt bra där. Är så glad att Rut har en sån fin och nära vän. De träffades första gången på BB när Rut var en halvdag gammal. Det skiljer bara två dagar mellan dem. 

Julina och Rut. En månad gamla ungefär.

Inga kommentarer: