torsdag, februari 16, 2012

Ändrade planer

Jag skulle ha träffat min läkare idag men vid tre inatt vaknade jag och var förskräckligt illamående. Sen har resten av dagen gått i magsjukans tecken. Mycket kan man stå ut med men magsjuka är verkligen synnerligen jobbigt. Martin hade en mild magsjuka i början på veckan men Rut har inte blivit sjuk och det får vi verkligen hoppas att hon slipper bli. Jag får väl hålla mig på lite avstånd.

Hoppas jag kan få en ny läkartid ganska snart, har mycket att prata om, och prover att få svar på.

Dagens höjdpunkt var i alla fall Jimmy och Annica som åkte och köpte jordgubbar och vindruvor till mig och ställde utanför dörren. När jag kände att jag skulle kunna äta någonting var jag så otroligt sugen på vindruvor, och inget annat typ. Men när jag såg jordgubbarna insåg jag att jag var väldigt sugen på det också! Åh vad glad jag är för snälla vänner!


1 kommentar:

Jennys gömma sa...

Hej! Roligt att du hittade till min blogg. Vad bra ditt inlägg om kärlek var! Du frågade om min vaxduk, den är köpt i en liten butik: Mollys hus i Tranås. Märket är nog Green gate eller ngt liknande. Trevlig helg o krya på er! /Jenny