tisdag, april 03, 2012

Min födelsedagskväll


Det blev en härlig födelsedag igår. Martin hade ordnat barnvakt och tog ut mig på middagsdejt. Vi åt på en härlig restaurang på 24e våningen med utsikt över Mälaren.

Kolla vad fin utsikt jag hade! Snygg man, snyggt vatten! 

Jag beställde in en redig bit entrecote. Mums! Martin åt älg.

Sen när vi var på väg hem var det fortfarande ljust ute och himlen täcktes av en vacker rosa solnedgång och jag sa Vi åker nånstans! men visste inte vad vi skulle hitta på. Martin kom på att vi skulle åka upp på Vedbobacken, ett gammalt sopberg som nu är ett vanligt berg och skidbacke om vintern. Så vi ställde oss med bilen där och pratade och kollade på utsikten. Det kändes så amerikanskt!! Haha! 

Tack Martin för en fin kväll! Älskar dig!

1 kommentar:

Pauline gravid v 22 sa...

Men gud så mysigt.. Det är aldrig fel att bli lite bortskämd ibland =)