fredag, juni 29, 2012

Sol och bad

Det blev ännu en solig dag hos mamma och pappa i Horndal och jag passade på att sola OCH bada! Det blev årets första dopp och jag måste säga att jag är extremt nöjd med mig själv. Jag stod riktigt länge och velade men så fick mamma syn på mig från altanen och det blev den sista push jag behövde för att komma i. Och som vanligt så var det ju riktigt skönt när jag väl kommit i. 19 grader var det och det är ju inte så kallt. Men det känns så skönt när man hinner bada innan juli börjar tycker jag.

Lilla Rut gungade lite grann.

Martin ägnade dagen hemma åt att städa innan jag och Rut kom hem på sena eftermiddagen. Älskade man! Han har varit så duktig och gjort det riktigt fint. Vad lycklig och avslappnad jag känner mig när det är städat. Stackars mamma och pappa som får städa upp efter oss uppe i Horndal.

Nu ska Martin och jag äta jordgubbar och grädde och bara ta det lugnt. Mys!

1 kommentar:

Unknown sa...

Underbart att tillbringa tid på ett sånt fint ställe och tillsammans med sina föräldrar! Och underbart att ha en sådan man som gör så fint innan ni kommer! :) och så underbart att äta jordgubbar! :)
Kram kram