tisdag, juli 17, 2012

Härliga dag

Äntligen är jag hos Rut! Vi hälsade på varann hollywoodskt - springande och jublande in i varandras famn. Haha. Mitt älskade barn!

Och idag fick jag en sån glädje över att jag snart ska få en bebis. Jag har inte hunnit med att längta så särskilt mycket efter min bebis på ett bra tag för jag har haft fullt upp med att bara längta tills graviditeten är över, så det var så mysigt att få känna den där längtan hälsa på en stund.

Annars så har Rut klättrat i träd och nu så har vi precis tagit ett kvällsdopp. Jag hoppade i rekordsnabbt. Det går snabbare och snabbare för varje gång. Man inser liksom att det bara är tortyr att stå där i hundra år och tveka innan man lyckas doppa sig.


Just nu älskar jag den här semestern så mycket. Känns som vi har mer ro än på flera år.

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh, vilken underbara känslor! :)
Ha en fortsatt fin semesterdag!
Kram kram
//Lana