söndag, juli 01, 2012

Höggravid

Jag börjar känna mig riktigt höggravid. Vaggar fram och är andfådd. Blir urstressad för minsta lilla. Orkar inte så mycket.

Nu är det ungefär fem veckor kvar. Min sport de veckorna får bli att göra så lite som möjligt. Jag har i alla fall börjat skriva en lista på saker jag behöver fixa innan och packa tills jag ska åka in till förlossningen. Måste ordna lite lchf-vänliga förnödenheter t ex. Ska baka lite bröd - mycket praktiskt att ha med och fylla ut landstingets måltider med.



2 kommentarer:

Unknown sa...

Klokt att ta det lugnt nu när du har så lite tid kvar. :)
Bra med planering!
ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana

Emmy sa...

va?! bara 5 veckor kvar! kan inte förstå att det har gått så fort, säger jag som inte har sett dig under den här tiden. ser fram emot att se er snart, men en ny, liten familjemedlem! kramar!