torsdag, juli 19, 2012

Lillebror och lillasyster

Vi har ritat lite idag. Jag har inte så avancerade ritfärdigheter så jag håller mig gärna till hjärtan eller något sånt. Rut såg till så att hela familjen fick vara med, och jag skriver gärna dit även lillasyster. Man måste ha drömmar och tro. Vi har levt med vår längtan efter lillebror och haft hans namn klart för oss i flera år, så det känns inte konstigt att lillasyster får vara med nu också. Hon har också ett namn.


Rut blev ganska ledsen när hon fick veta att det var en lillebror och inte en lillasyster i min mage. Men efter det har lillasyster tydligen kommit in i hennes mage. Hon kanske kan hoppa in i min mage så småningom. Annars får vi nog vänta väldigt många, många år på lillasyster.

1 kommentar:

Unknown sa...

Härliga, härliga familjen! Lycka till med lillebror! :) <3
Kram kram
//Lana