tisdag, juli 24, 2012

Trött

Jag är så innerligt trött på att vara gravid nu. Sov väldigt dåligt föregående natt och nu inatt verkar det inte gå bättre. Har väldigt ont i båda höfterna och nu är jag dessutom illamående. Har googlat "illamående förlossning" och sånt. Kanske vill lillebror komma ut... men inte sådär ordentligt tror jag inte ändå. Jag funderar på om jag orkar/klarar att vänta två veckor till eller inte. Nu är jag i vecka 36+4. Lillebror borde vara ganska så klar.

Rut var i alla fall så rolig imorse när hon vaknat och kommit in till mig. Hon berättade en god stund om allt hon drömt i natt. Hon berättade om ekorrar, sin kompis Iris och hajar. Jag hade lite svårt att fånga upp sammanhangen kring allt men Rut berättade glatt och skrattade högt flera gånger åt vad hon drömt. Haha. Har aldrig hört henne berätta så mycket om en dröm förut. Mysigt att hon drömmer roliga drömmar i alla fall!

Fick så fina bilder på henne härom dagen.



1 kommentar:

Emmy sa...

Rut är så gullig! och underbar!
Kan inte fatta att lillebror snart är här!
KRAM!