onsdag, augusti 15, 2012

Happy day

Igår natt sov Knut dåligt. Han hade ont i magen och vaknade varje timme. Då hade jag också slarvat och fått i mig lite smör på dagen och tänkt att det kan väl inte märkas. Men nu måste jag verkligen vara helt strikt. Det var jag igår och inatt sov han fantastiskt bra. Han vaknade bara två gånger och ammade på natten. Sen får han sova intill mig hela nätterna nu också och liggamma och då går det så mycket bättre. Det funkar bättre för mig också nu när jag har mindre ont och är mer rörlig, och jag somnar också om lättare nu när jag slipper lägga honom nån annanstans efter amningen.

Jag kunde till och med gå upp och äta frukost i lugn och ro innan Knut ville ha sin.



Sen så har magontet blivit lite bättre dag för dag. Nu har jag inte behövt ta värktabletter sen i fredags tror jag. Har en massa känselbortfall och ibland en konstig smärta men det blir ju bättre dag för dag. Så skönt! Orkar inte bry mig så mycket om känselbortfallet nu, det kan kanske ta väldigt lång tid innan det blir bra, bara jag inte behöver ha så ont.

Det verkar bli en fin dag idag. Ska försöka fånga lite sol.

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh, vilken underbar söt fin liten människa! :)
Det är bra att du är strikt med maten! :)
Ha en fin kväll!
Kram
//Lana