måndag, augusti 06, 2012

Lite tungt

Har gråtit av mig lite här på förmiddagen. Det verkar som att jag fått en nervskada från operationen och det verkar svårt att säga om det kommer läka bra eller dåligt. Som det ser ut nu är jag väldigt beroende av smärtstillande pga den smärtan. I övrigt har snittet läkt väldigt fint och har inte mycket ont av det.

Det har ju inte ens gått en vecka än så jag borde nog inte börja oroa mig så mycket än men idag var det svårt att låta bli. Får bara hoppas på det bästa. Lite känselbortfall kan man leva med men inte den här smärtan. Men hoppas att allt ska bli helt bra, snart! Ni får gärna knäppa era händer och be eller hålla era tummar och hoppas att det ska läka bra.

Imorgon ska jag ta bort stygnen. Kanske kan få någon positiv input angående det hela då.

Knuts humör är lite upp och ner. Det tar också på min känslomässiga ork så klart. Det gör så ont att se honom ha ont i magen. Början av natten var lite jobbig. Men sen sov han tre-fyra timmar inbäddad i amningskudden i sin egen säng. Det var skönt att få lite längre sammanhängande sömn. Annars blir det mest nån timme här och där. Förmiddagen har också varit bra för honom. Hoppas hela tiden att vi har det värsta av magontet bakom oss.

Nygråten nybliven mamma med mycket gosig son.



4 kommentarer:

Unknown sa...

Vi ber för dig!//Kram!

http://hannaskrypin.se sa...

Vilken sötnos! Hoppas att allt läker som det ska.

lisa sa...

kram!!!

Sofia - ett bättre du sa...

Styrketankar! Hoppas du mår bättre snart!