tisdag, november 28, 2006

TH ska flytta

Jag steker fiskpinnar och försöker tänka ut hur jag ska lyckas flytta. Nu har jag i alla fall bestämt mig för att själva flyttningen ska ske fredagen den 15e december, och då kommer jag behöva en massa bärkraft så du måste komma och hjälpa mig vem du nu än är som läser detta (och du måste säkert berätta för någon mer att han eller hon måste komma också).

Soppa och bröd serveras kl. 16, och därefter börjar kalabaliken.

Det finns en länk under "jag promotar" som heter "här bor jag". Klicka där så vet du hur man hittar hem till mig.

Säg till om du kommer!

För övrigt ska jag försöka rensa ut lite saker som jag kan ge till Stockholms Stadsmission (för de ligger närmast). Jag undrar om man ska spara alla böcker som man aldrig vill läsa mer. Jag tänkte att man skulle spara dem som är bra så att ens barn kan läsa dem, men jag vet inte riktigt. Vad tycker du?

Andra flyttningstips?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vännen! Jag kan inte 15 men vill du ha hjälp med flyttstädning senare eller flyttpackning innan så säg till. Jag är bra på att göra rent ugnar och badkar :)