måndag, september 05, 2011

Det här med kärlek

Rut har så mycket kärlek och omvårdnadsinstinkter. Givetvis får hennes dockor och mjukisdjur ta del av detta, men även mamma och pappa, bebisar och andra personer. Andra små saker kan också bli föremål för hennes kärlek och omvårdnad, t ex ballonger, stenar, löv, porslinsfigurer. I somras kom hon vid ett tillfälle och bar på en packe med tre tapetrullar med största ömhet och sa "det här är min bebis".

Igår när vi närmade oss min lilla bil brast Rut ut i glädje och kärlek och sprang med öppna armar mot bilen. Sen kramade hon och pussade den. Jag slet fram kameran och lyckades fånga en av pussarna på bild.

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Vilket underbart barn. Hon verkar vara full av kärlek :) och Rut är ett av de finaste namnen jag vet!

Theresia sa...

Tack Rebecca :) Ja, hon heter Rut efter min mormor