torsdag, september 29, 2011

Fina systrar

Idag hälsade jag på hos Sara och lilla Isabelle och Maria Wikström som är hos syster Sara den här veckan. Älskar dessa fina systrar och det var helt underbart att få gosa lite med lilla Isabelle också.



Maria och Sara har haft virkverkstad den här veckan märkte jag. När jag kom stod Sara och ammade Isabelle som låg i bärselen samtidigt som hon virkade.


Här är deras "välgörenhetsblommor" som de virkat under veckan för att ge till second hand så de kan säljas där.


Den här koftan höll Maria på med till Isabelle. Så söt smock i ryggen och jag tyckte det var så snyggt att Maria virkat "på längden". Har inte sett det i något mönster.


Maria och Isabelle.


Sen visade Sara lite gamla bilder så vi skulle kunna jämföra liten-Sara med Isabelle. Otroligt likt men nu fotade jag inte av bebis-Sara. Men kolla här på söta Maria och Sara. På den här bilden är Maria så lik sin son Eliah också.





Sötaste Isabelle. Tack för idag!


Inga kommentarer: