onsdag, september 21, 2011

Rut är så rolig

Vi börjar med en godmorgonbild från imorse.



Och så fortsätter vi med ett par fina nya teckningar. Det är så spännande att se hennes utveckling. Här kommer en Haj och det är den mest avancerade teckning hon ritat.



Sen följer några Ugglor.



Det är roligt att det  finns en tanke med vad det är som hamnar på pappret.

Sen har Rut lagt märke till att jag ibland fotar min mat ifall jag skulle vilja lägga upp en bild på bloggen. Som här har jag fotat min pannkaka med hemmagjord mango- och hallonglass.



Och då ville Rut att jag skulle fota hennes mat också.


Vilket fick mig att fundera över vilken tallrik som egentligen var finast. Varför ska mat fotas så prydligt jämt?

Sen igår kväll åt vi hamburgare och eftersom jag precis fotat Ruts teckningar (de ovan) så begärde Rut att vi också skulle fota hennes mat.


Rut börjar fatta grejen med att vara en bloggare. Underbart! Rut är underbar!

1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Vilket härligt inlägg. Rut verkar vara en härlig tjej. Hajen var väldigt snygg! :)

Jag önskar dig en härlig dag!