måndag, februari 27, 2012

Lite måndags-update

Idag är jag i vecka 15 och bebisen är över en decimeter lång från huvud till stjärt. Var en sväng hos barnmorskan. Meningen var nog att de redan skulle ha tagit upp mig på deras "rond" men det hade de inte hunnit än så det var nästan ett meningslöst besök, barnmorskan bad till och med om ursäkt att jag behövt komma när jag var lite krasslig och allt. Jag fick i alla svar på blodproverna jag lämnade första gången och allt såg bra ut.

Jag skrev ju förut att jag är minst lika engagerad i den här graviditeten som när jag var gravid med Rut, men det visar sig nog inte på samma sätt riktigt. Jag tycker inte alls att det är spännande att gå till barnmorskan eller att läsa gravidtidningar. Men ohh vad jag längtar tills det är dags för ultraljud. Den 20 mars har vi en tid! 

Kolla förresten gärna in "Favoritbilder". Det finns en länk här till höger på sidan. Knåpade ihop de härom dagen. Uppdaterar nog där då och då. 










It is said that the present is pregnant with the future ~ Voltaire

Inga kommentarer: