måndag, april 16, 2012

Douglas och Maria

Vilket underbart bröllop det var i lördags i alla fall! Jag känner inte bruden men hon verkar vara en galet sprudlande person, nån som Douglas kan skratta med och åt hela sitt liv, och han gillar att skratta. Perfect match! Och vilket vackert brudpar sen. Marias klänning var något alldeles extra med ett ordentligt släp.

Dagen började dock med en massa snö. Lite chockade blev vi när vi såg ut genom fönstret. Lagom till efter vigseln hade det i alla fall slutat regna/snöa och solen kom fram. April alltså.


Jag hade inte huvudet tillräckligt på skaft för att fixa någon mer bild på mig än denna. Hade en lång lila klänning på mig i alla fall.






Martin var fin i sin fluga.

Vi hade trevligt bordssällskap i form av en tysk, en cameroonian och min kompis Matilda Andins svärföräldrar. Roligt! 

Inga kommentarer: