fredag, april 27, 2012

Friday

Inatt drömde jag att bebisen tryckte ut sitt ena ben så mycket att jag var tvungen att hålla emot och hindra det. Men min mamma sa att jag måste låta barnet få sträcka ut sig. Så jag slutade hålla emot och då sträckte bebisen ut sitt ben typ 20 cm ut ifrån magen. Man såg som ett litet ben täckt av min hud som stack ut från min mage. Haha! Det var lite konstigt men samtidigt mysigt att få se bebisens fot och ben!

Annars då? Martin jobbade igår och så idag också i Örebro. Han får upplärning för sitt nya jobb. Det känns så ovant att vara själv och jag blir stressad över hur jag ska använda all tid, men idag känns det bättre än igår. Jag är så otroligt tacksam att jag i alla fall orkar gå lite. Jag tycker en promenad gör underverk för ens inre. Man slappnar av och bara är.

 Idag är det strålande sol. Ska ge mig ut snart. Men först hänga tvätt.
 


Inga kommentarer: