måndag, april 23, 2012

Helgen

Igår natt kunde jag inte sova om jag inte hade benet upphöjt i sängen. Hade tänkt åka in till akuten idag igen om det var oförändrat eller sämre, men jag tycker det blev bättre under dagen igår. Kändes rätt bra inatt och nu känns det hoppfullt. Jag får se till att röra på mig så mycket jag orkar och hålla benet högt. Jag hann med några promenader när vi var uppe i Horndal. Åtminstone är ju benet en bra motivation till att komma ut och gå.

Min syster och hennes Konrad var där också. Mysigt med sällskap till Rut.

Det är så sköna dagar när jag är uppe i Horndal. De är väldigt avstressande för mig. Vilken skatt det är med familj!

Jag har ingen bra spegel hemma som jag kan se magens utveckling i. Stod en del framför spegeln uppe i Horndal och inspekterade min mage. Insåg att den måste ha vuxit massor senaste veckorna. Får fixa en bra bild snart.

Ett par sköna citat från Rut den här helgen...

(Helt apropå ingenting) Åh, vad jag är glad!

Det var ingen barnsax, det var bara människosaxar.

Inga kommentarer: