söndag, maj 27, 2012

Mors dag

Åh vad jag är trött. Sådär som man blir när man gjort en massa saker. Nu ser jag fram emot en lugn måndag då jag i lugn och ro kan hålla på med mitt - tvätta, laga mat, träna och vila. Igår kväll cyklade jag 10 minuter på träningscykeln (ni som fattar att det är underbart fattar) och det kändes så skönt. Jag blir så peppad.

Kolla vilket fint morsdag-kort jag fick av Rut.

Och så fick jag morsdagsblommor i kyrkan också. 

Den här helgen har varit helt pollen-galen. Jag brukar ha fönstrena öppna för det mesta för jag tycker det är hemskt när det blir varmt och instängt i lägenheten, men igår såg jag att det var pollen i hela lägenheten. Jag har gått och torkat av och Martin har dammsugit men man kan ju inte få bort allt. Idag är det pollen igen på blomhyllorna. Usch, det känns så äckligt att det invaderar hela mitt hem när jag är så allergisk. Har snytit mig tusen gånger den här helgen. Jag tycker inte att det brukar vara så att man får in det på det sättet men den här helgen har det varit så.

Hoppas du haft en fin dag! Och kram till dig min fina mamma! Du är underbar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Oh, vilken fantastisk present!
Hoppas det blir bättre för dig med pollen...
Ha en fin och lugn kväll/resten av söndag!
Kram
//Lana