onsdag, juni 20, 2012

Semesterdag

Idag fick Rut vara ledig och vi tog bussen hem till hennes bästa kompis Julina. Har varit där hela dagen. Tacksam för nära vänner där man kan slappna av, sova på soffan och bli servad med mat och annat. Haha. Det blev en hel del promenerande i samband med bussåkandet också så det får ersätta cyklingen för idag. Som tur var höll min rygg ihop och lät bli att knaka i svanken. Det kommer lite från dag till dag det där.

Det var så mysigt att åka buss själv med Rut. Det var faktiskt första gången vi gjorde det hon och jag.



1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt att hälsa på sådana fina vänner! :)
Jag ska snart åka till Ryssland och då ska jag få träffa mina bästa vänner som jag inte träffat på nästan 5 år! Ska bli så roligt! :)
Ha det bra och god natt!
Kram kram
//Lana