lördag, juli 14, 2012

Släktkalas

Idag har vi firat Rut igen tillsammans med våra familjer här uppe i Horndal. Glad för min familj som fixade allt åt oss idag. Orkade inte svänga ihop ett kalas till.

En massa gott!

Rut fick många fina egengjorda kort från sina kusiner. Så söta!

Den här bilden tog min svåger Johan. Så underbar bild på Rut med mormor!

Nu har vi firat i en vecka, och sen tidigt i våras har vi sagt "efter din födelsedag kommer lillebror". Nu är det bara att vänta in det. Jag har verkligen nedräkning till kejsarsnittet. Typ tre veckor kvar.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Oh, härliga bilder! Vad roligt med en stor familj som hjälps åt och ställer upp! :)
Längtar till att få träffa mina föräldrar och min syster som jag inte träffat på nästan 5 år...
Ha en toppen kväll!
Kram

Anonym sa...

Ja det blev ett sånt underbart släktkalas och så mycket gott att äta och så fina presenter Rut fick!
Nu väntar vi på lilla prinsen.Det blir den bästa och största presenten till Rut!
Farmor