lördag, augusti 04, 2012

Händer här

Det känns lite långt borta tills jag ska orka eller hinna skriva något längre här. Får berätta mer om allt senare. Knut har i alla fall varit lite känslig i magen ett par dagar vilket varit jobbigt för oss alla men nu har vi köpt magdroppar som vi började ge imorse. Känns redan bättre.

Martin har just haft en lång sångstund med Knut, och den var mycket uppskattad. Så skönt att det finns något mer än bara amning som kan trösta och lugna.

Hoppas ni sett bilderna. Knut är så fantastiskt söt! Väldigt lik Rut som hon såg ut som bebis.

Martins familj hälsade på i torsdags kväll och igår var mina föräldrar och min syster med familj här. Pappa frågade Rut om hon inte skulle följa med dem upp till Horndal och det ville hon, så hon åkte upp igår. Saknar henne, men oj vad vi behöver den här tiden av lugn. Tacksam att det blev så!

Hade Knut varit mitt enda barn hade vi garanterat stannat på sjukhuset längre. Men jag ville ju hem till Rut, plus att jag avskyr att vara på sjukhus vid det här laget. Har fått nog av det!

Jaha, hann ju skriva ganska mycket ändå. Martin gick ut lite med Knut, invirad i en filt. Ska passa på att vila lite nu.

Inga kommentarer: