fredag, februari 15, 2013

Knaprigt

Idag har Rut och jag uppvaktat Martin med frukost på sängen och födelsedagssånger. Och efter en del pyssel och bad med mera här på morgonen så ropade Rut just till mig "Gott nytt år". Och igår firade vi så klart Alla hjärtans dag. Här är varje dag en fest! I alla fall idag och igår. ;-)

Rut använder så roliga ord. T ex ordet knaprig är flitigt använt nuförtiden. Hon måste ha blandat ihop det med knasig. Hon brukar säga till mig ibland när jag är lite knas-rolig: Mamma du är så knaprig!

Martin och jag såg förresten En oväntad vänskap på bio igår. Hade gärna sett Hobbit eller Les Misérables men det gick inte den tiden som vi kunde. Men den här filmen var i alla fall också oväntat bra! En riktigt härlig måbrafilm baserad på en sann historia, och 5% av intäkterna går till en organisation som låter vuxna handikappade bo tillsammans i en vacker miljö. Se den!

Knuttis har fått sina första tänder, och börjar bli lite mer rörlig. Här hittad under soffbordet!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Lille buse-plutt! Nu ska du ha koll på honom mer och mer! :)
Fina roliga Rut! :)
ha en toppen fredag!
Kramar!
//Lana

Unknown sa...

Härligt! Kram på er!