onsdag, juni 18, 2008

Vaknade på fel sida...

Martin och jag bytte sida i sängen med varandra igår kväll för att jag ska kunna ligga bredvid vaggan, där den står bäst i rummet. Vi tänkte att det kan vara bra att börja vänja om sig nu. Vi sov båda dåligt i natt! Arma oss. Hoppas det släpper.

Var hos barnmorskan i morse. Det verkade som att bebisen vridit på sig och tittar åt höger nu istället för åt vänster som innan. Men huvudet är fortfarande fixerat neråt. Typ 90% av alla bebisar lägger sig med huvudet neråt och tittar åt höger. Jag vet inte varför. Nu verkar det alltså som att min bebis har rättat sig in i ledet.

Vi har nya soffor och en ny matta. Det blev fint! :)

4 kommentarer:

Åke sa...

mamma o jag har bytt sovplats någon eller möjligen några ggr tidigare. Vi försökte igen i hdal men nu går det inte.

Katarina sa...

Jag undrar om inte du är en bärsjalsperson... När bebisen kommer alltså. Läser du något i Belindas blogg? :) Kram

Theresia sa...

Det är jag säkert. :) Nej.. har inte läst i hennes blogg.

Katarina sa...

hihi... nu känns det som att jag går hit för att jag väntar på bebisen. det är roligt. :) Kram du fina