torsdag, mars 22, 2012

Tralala thursday

Min blogg är lite enkelspårig just nu känns det som med ganska mycket gravid- och hälsosnack. Men så får det vara. Även om många andra tankar också tänks så blir inte så många av dem färdigtänkta. Är lite mentalt seg, men njuter av att kroppen orkar desto mer. Idag har jag tvättat tre maskiner, lagat mat i två omgångar, virkat, plockat, sytt fast knappar på Martins vårjacka och gått en promenad. Och så lyckades jag sova ett tag både på förmiddagen och eftermiddagen. Så skönt. Och så har jag hängt en del på balkongen. Det är så skönt att ha ett svalt ställe för lägenheten är verkligen varm nu när solen ligger på. Soliga vår- och höstdagar gör den här lägenheten som varmast. På sommaren är den faktiskt sval för då ligger solen så högt så ljuset knappt kommer in genom fönstren.

Martin säger varje dag nu för tiden, lite förtjust: "Vad gravid du är!" Hihi. Det är mysigt att höra. Det syns väl ordentligt nu.

Förresten såg jag en mygga i vardagsrummet här för ett par timmar sen. I killed it!



Inga kommentarer: